Program REJNET OFFICE dla Adwokatów i Radców | Cena: 1350 zł netto + VAT (licencja roczna na 10 stanowisk) |
---|
 | Program REJNET OFFICE to kompleksowe i nowoczesne oprogramowanie do prowadzenia kancelarii prawnej, które z pewnością przyspieszy i usprawni pracę każdego prawnika, dzięki zautomatyzowaniu wielu funkcji.
Program obejmuje wszystkie niezbędne moduły w pracy każdego adwokata lub radcy prawnego.
|
Zakres działania programu REJNET OFFICE obejmuje wszystkie aspekty działalności kancelarii, a jego łatwa i intuicyjna obsługa czyni z programu podstawowe narzędzie pracy każdej nowoczesnej kancelarii prawnej. Program jest w pełni dostosowany do najnowszych przepisów prawa.
Program może być z powodzeniem wykorzystany również w przedsiębiorstwach, gdzie podstawą rozliczenia z klientem jest rozliczanie czasowego nakładu pracy pracowników, a także w firmach, które mają obowiązek raportowania transakcji do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej, zgodnie z Ustawą z dnia 16 listopada 2000 r. (z późniejszymi zm.) o przeciwdziałaniu wprowadzaniu do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł.
Podstawowym zadaniem programu jest powiązanie w jedną, przejrzystą i spójną bazę danych wielu elementów, m.in.:
- umowy z klientem (wraz z zasadami wynagrodzenia)
- wykonywanych czynności, ponoszonych kosztów
- opracowywanych dokumentów
- wystawionych dokumentów sprzedaży, raportów, itp.
Program pozwala na rozliczenie każdego zlecenia. Do dyspozycji mamy rozliczenia: jednorazowe, godzinowe, ryczałtowe (zarówno z limitem, jak i bez limitu godzin) w dowolnych przedziałach czasu, zastępstwa procesowe, wynagrodzenia typu "success fee", rozliczenia kosztów dojazdu, itp., z podziałem na dni robocze, dni wolne od pracy oraz święta. Rozliczenia mogą być realizowane równolegle w wielu walutach, zarówno wg stawek dla kancelarii, jak i indywidualnych stawek grup pracowników (a nawet pojedynczego pracownika).
Najważniejsze elementy programu to m.in.:
- KANCELARIA/ FIRMA – zasadnicze jądro programu, zawiera zestaw modułów zapewniających kompleksową obsługę kancelarii adwokackiej, radcowskiej lub innego przedsiębiorstwa. Podstawą jego pracy jest moduł Zlecenia, sprawy, czynności.
- RAPORTY - zarówno dla klientów, jak i dla zarządu przedsiębiorstwa, pozwalające na bieżąco oceniać postęp prac, stopień zaangażowania pracowników oraz wydajność całej kancelarii.
- ANALIZY - obrazujące takie parametry, jak np. dochodowość klientów, pracowników czy trendy.
- TERMINARZE - umożliwiające łatwe i efektywne planowanie poszczególnych dni tygodnia, a także rejestrowanie wszelkich możliwych spotkań i zadań na dany dzień.
- BAZY DANYCH: klientów, kontaktów, sądów, PKD, itp.
|  |
- KALKULATORY: ODSETEK, RESZTY, DZIEDZICZENIA, NIP/REGON/PESEL, itp.
- KSIĘGOWOŚĆ: faktury, przelewy, noty księgowe, itp.
- NARZĘDZIA: filtry kontekstowe, mechanizmy sortowania i wyszukiwania.
Przedstawione elementy obrazują tylko niewielki fragment możliwości programu. Wszystkie moduły systemu znakomicie ułatwiają codzienną pracę zwiększając równocześnie wydajność pracy, a co za tym idzie - konkurencyjność kancelarii.
 | Dodatkiem do programu jest komplet profesjonalnych materiałów szkoleniowych w postaci:
- filmów instruktażowych wraz z lektorem
- podręczników użytkownika programu
- informacji o programie „w pigułce” - w formie krótkich ściąg
Materiały te znakomicie ułatwiają pracę z programem oraz jego szybkie wdrożenie, bez konieczności udziału informatyka. |
Szybki dostęp do bazy klientów oraz sprawny obieg dokumentów gwarantuje sukces w działaniu każdej kancelarii prawnej. Dlatego głównym celem programu PRAWNIK jest łatwy dostęp uprawnionego pracownika kancelarii do uporządkowanej informacji o prowadzonych sprawach, zgromadzonych dokumentach oraz klientach kancelarii.
Zalety programu:
- tworzenie odpowiednich rejestrów na podstawie prowadzonego zlecenia
- automatyczna archiwizacja dokumentów - jedna baza danych
- możliwość szybkiego filtrowania danych (według różnych kryteriów)
- optymalizacja czasu pracy pracowników kancelarii/ firmy
- łatwa, intuicyjna obsługa
- bezkonfliktowe korzystanie z zasobów bazy danych przez wielu użytkowników jednocześnie
- bezpieczeństwo danych znajdujących się w systemie, dzięki możliwości definiowania indywidualnych przywilejów
- możliwa praca zarówno z, jak i bez użycia pakietu MS Office
- szeroki zakres funkcjonalności i możliwość konfiguracji
- szybkie, bezproblemowe wdrożenie
- filmy szkoleniowe wraz z lektorem
- pomoc telefoniczna i poprzez e-mail
- pomoc zdalna
- fachowe wsparcie techniczne dla Użytkowników
- stały rozwój i modernizacja modułów
- niewielkie wymagania sprzętowe
Wymagania sprzętowe i programowe:
- możliwość pracy zarówno na pojedynczym komputerze, w małych sieciach komputerowych bez wydzielonego serwera, jak również w rozległych sieciach z wydzielonym serwerem, pracującym w oparciu o system Windows
- współpraca z bazą danych SQL
- obsługa systemów operacyjnych: MS Windows Win7/Win8/Win10 w wersji 32 oraz 64 bitowej
- współpraca z pakietem biurowym MS Office 97/2000/XP/2003/2007/2010/2013/2016; możliwa jest również praca bez pakietu MS Office
- opcjonalnie podpis elektroniczny (między innymi dla potrzeb Rejestru Transakcji GIIF)
- dostęp do Internetu na co najmniej 1 stanowisku w sieci komputerowej
|  |
- praca z jedną lub wieloma kasami/drukarkami fiskalnymi; program przystosowany jest do współpracy z urządzeniami firmy NOVITUS. Istnieje również możliwość dostosowania programu do współpracy z innymi producentami urządzeń fiskalnych. Możliwa jest też praca bez urządzeń fiskalnych.